Enige reactie die ze krijgen is door de lasteraars zelf geplaatst

05-30-2013, 05:13 PM
Post: #2
RE: Bedankt X
Ach Drone eigenlijk zou je met X medelijden moeten hebben....
Lees dit maar eens http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcistisch...dsstoornis
of dit http://www.psyq.nl/Programma/Persoonlijk...dsstoornis

Ze beschuldigd andere van kinder misbruik, dit terwijl ze zelf getrouwd is met haar pleegzoon.
Ik word er kots misselijk van, een pleegzoon staat in mijn ogen gelijk als een eigen zoon.
Pedofilie viert bij haar dus hoogtij.

Alles wat ze zelf doet beschuldigd ze een ander van. Van 4 blogs wist ik het bestaan al van af en binnen 5 minuten heb ik er nog eens 4 bij gevonden. Ze moet wel heel veel tijd over hebben om al die blogs bij te kunnen houden. Dan heeft ze het over andere die dan tijd te veel hebben… Ik lig echt in een deuk. Terwijl zij alles in de gaten aan het houden is geweest, heb ik gezellige dagjes met een vriendin door gebracht. Shoppen, knutselen. Tevens gezellig bij mijn schoonmoeder op bezoek geweest, lekker koffie zitten leute. Verder mijn huisje anders inrichten en huiselijke klusjes doen. Zielig hor dat X alleen de blogs om handen heeft en al haar tijd daar in besteed.

Tevens is het op 1 blog heel duidelijk dat er wel degelijk gemanipuleerd word. Het is heel duidelijk te zien dat er stukken verwijderd zijn, Stukken die de daarna komende stukken tegen spraken. Zo proberen ze hun verhaal geloofwaardig over te laten komen. Hoe zielig moet je dan wel zijn? Ik benut mijn tijd in ieder geval een stuk beter als dat stuk ongeluk.